Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384395<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : тези доп. III Міжнар. наук.-практ. конф., 28 - 29 берез. 2013 р., Луганськ / ред.: Т. С. Максимова, С. К. Рамазанов, В. А. Рач; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 127 c. - укp. - рус.Висвітлено теоретичні та практичні аспекти інноваційного розвитку маркетингу в Україні. Відображено результати наукових досліджень щодо визначення проблем і перспектив розвитку маркетингових технологій, маркетингових досліджень, стратегічного погляду на антикризовий маркетинг. Проаналізовано тенденції інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто питання формування комплексу адміністративно-інформаційного забезпечення змін у маркетинговій діяльності на підприємстві. Проаналізовано основні підходи до систематизації факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Визначено принципи маркетингової політики когнітивної взаємодії. Показано особливості маркетингу ринку інтелектуальної власності. Розкрито роль соціального маркетингу в управлінні розвитком людського капіталу. Визначено особливості формування стратегії зростання у житлово-комунальному господарстві регіону. Досліджено сучасні проблеми управління стратегічним розвитком соціально-економічних систем. Розглянуто основні підходи до визначення ефективності розподільчої логістики на підприємстві, особливості застосування інструментарію PR у некомерційній сфері. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА765686 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|