РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384412<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Україна, Харків, 15-16 трав. 2013 р.) : зб. наук. ст. / ред.: Т. В. Колбіна, А.М. Большакова, В. В. Гриценко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ХОГОКЗ, 2013. - 494 c. - укp. - рус.

Досліджено теоретичні основи професійного становлення сучасного фахівця за умов інноваційного розвитку суспільства. Розглянуто основи сучасної педагогіки: парадигмальний аспект. Обговорено аналітичний погляд на проблему професійного самовизначення особистості. Висвітлено сучасні методи формування досвіду міжкультурної комунікації. Розглянуто методологічні основи проектування адаптивних соціально-педагогічних систем. Наведено модель професійної компетентності фахівця як творчої особистості. Розглянуто дидактичні засоби формування здатності студентів до самостійної роботи. Висвітлено сучасні педагогічні технології як засіб підготовки компетентних фахівців. Визначено практичні аспекти інноваційних технологій управління якістю освітніх послуг та їх вплив на професійний розвиток викладачів. Досліджено Інтернет як засіб для вивчення іноземних мов. Розглянуто інтерактивні технології навчання як засіб становлення сучасного фахівця. Обговорено особливості підготовки майбутніх вчителів біології у США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765794 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського