РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384486<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Буднікевич І. М. 
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика : навч. посіб. / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник, С. А. Кошкаров, І. А. Крупенна; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2013. - 88 c. - Бібліогр.: с. 87-88 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання SWOT-аналізу у маркетингу, надано його загальну характеристику, описано алгоритм та етапи. Запропоновано покрокову інструкцію проведення SWOT-аналізу у територіальному маркетингу, маркетингу освіти, виробничого підприємства, індустрії гостинності. На прикладі організацій і підприємств Чернівців здійснено апробацію модифікованої автором методики SWOT-аналізу, визначено пріоритетну стратегію розвитку та напрямки формування конкурентних переваг міста. Наведено рекомендації щодо застосування цього методу вибору маркетингових стратегій у практиці ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У053.9(4УКР)290-93 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766005 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського