Трифонова О. С. Формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку : монографія / О. С. Трифонова; НАПН України. - О. : Лерадрук, 2012. - 467 c. - Бібліогр.: с. 406-467 - укp.Розкрито методологічні засади формування мовленнєвої особистості дитини та теоретичні засади мовленнєвої діяльності. Визначено критерії та показники оцінювання й охарактеризовано рівні сформованості мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови досліджуваного процесу. Запропоновано лінгводидактичну модель та експериментальну методику формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку. Показано, що результативність формування мовленнєвої особистості дошкільника детермінується своєчасним переходом дитини від спонтанного мовлення до його довільності, навмисності, усвідомленості, внутрішнього програмування, планування та цілеспрямованої рефлексії, що сприяє появі осмислених процесів самопізнання, самоаналізу, самооцінки, самокорекції мовлення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА766107 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|