Блеч Г. О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук.-метод. зб.. Вип. 3, ч. 1 / Г. О. Блеч, І. В. Бобренко, Л. С. Вавіна, І. В. Гладченко, А. С. Грикун. - К. : Пед. думка, 2012. - 180 c. - укp.Розкрито технології корекційної роботи, впровадження інклюзивної освіти в Україні, навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Наведено результати експериментальних досліджень, пошуків шляхів підвищення ефективності підготовки названої категорії дітей до самостійного життя, інтегрування в соціум. Розглянуто можливість і доцільність здійснення профілактики та корекції плоскостопості у дітей дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю засобами фізичного виховання. Запропоновано підходи до реалізації компетентісного підходу в процесі навчання української мови та читання учнів з порушеннями зору. На матеріалі образотворчого мистецтва досліджено особливості становлення та розвитку самоконтролю у сліпих молодших школярів. Обгрунтовано доцільність використання музичного фольклору в навчально-виховному процесі шкіл інтенсивної педагогічної корекції. Висвітлено сучасний зарубіжний погляд на проблему дослідження рівня розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектра. З'ясовано особливості соціальної саморегуляції особистості з порушенням інтелектуального розвитку. Розкрито окремі аспекти формування наукових засад навчання дітей з порушенням слуху в Західній Європі, зокрема в Німеччині. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: В354417/3,ч.1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|