Пілюшенко В. Л. Маркетинг послуг : навч.-метод. комплекс / В. Л. Пілюшенко, Сердечна, Аракелова; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2011. - 203 c. - Бібліогр.: с. 198-203 - укp.У виданні наведено навчальні та робочі навчальні програми, конспект лекцій, методичні рекомендації до проведення семінарських занять, до організації самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань, тести для проведення модульного контролю тощо. У лекційній частині висвітлено теоретичні засади маркетингу послуг, наведено його характеристику, класифікацію, проаналізовано проблеми, що виникають у наданні послуг. Розкрито особливості споживчого середовища у сфері послуг, акцентовано на поведінці споживачів і специфічних аспектах придбання послуг, а також на удосконаленні обслуговування клієнтів. Значну увагу приділено особливостям політики просування та ціноутворення у сфері послуг. Розглянуто питання управління персоналом у сфері послуг, взаємодії між маркетинговою, операційною функціями та управлінням персоналом. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.0-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА766291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|