Бондаренко Р. М. Прогностична модель професійної компетентності психолога школи-інтернату для дітей з особливостями психофізичного розвитку / Р. М. Бондаренко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 12. - С. 13-20. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.
Розглянуто низку вимог, що пред'являє до педагогів і психологів корекційно-освітніх установ соціальне середовище. Змодельовано вимоги до професійної компетентності психолога школи-інтернату для дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"