Фастівець Н. П. Досвід реалізації маркетингової стратегії в діяльності підприємств АПК / Н. П. Фастівець // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2012. - № 3. - С. 137-141. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто теоретичні аспекти розвитку маркетингових стратегій, їх удосконалення на основі раціональних підходів, можливих комбінацій застосування та досвід їх реалізації в діяльності сучасних агропромислових підприємств України. Формування маркетингової стратегії - це найсуттєвіший і найскладніший етап досліджень. Розробка стратегічних маркетингових принципів повинна грунтуватися на системному підході, що відповідає дотриманню об'єктивних економічних законів, передусім попиту і пропозиції та тенденцій розвитку об'єкта планування. Маркетингові стратегії конкретизуються шляхом визначення принципів поведінки всіх учасників ринку та встановлення генеральної лінії діяльності підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|