Кочубей Л. О. PR у політичній сфері : підруч. для студ. ВНЗ / Л. О. Кочубей; НАН України , Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І. Ф. Кураса. - К. : ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2013. - 468 c. - Бібліогр.: с. 453-468 - укp.Розглянуто ключові напрями з розвитку та вивчення РR у політичній сфері, починаючи від основних засад РR у політичній сфері. Висвітлено принципи та етичні норми РR-діяльності, зокрема практику РR -діяльності у політичній сфері. Розглянуто такі важливі питання, як інструментарій РR , медіа-планування, політична реклама, Інтернет у політичній комунікації тощо. Зауважено, що дослідження оволодіння теорією і практикою політичного ринку, підготовки та проведення політичних виборів, розробки іміджу політичних лідерів (партій), впровадження ефективних (і водночас етичних) РR -технологій - важлива складова підготовки фахівця з реклами та зв'язків із громадськістю. Описаний матеріал може надати допомогу студентам під час вивчення курсів "Політичні технології виборчих кампаній", "РR у політичній сфері", "Політологія". Підкреслено, що в Україні, яка йде складним шляхом від тоталітаризму до демократії, необхідно докласти зусиль для утвердження громадянського суспільства, верховенства права, свідомої участі громадян у політичному житті, особливо — молодого покоління. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 я73-1 + Ч62 в05 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА766181 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|