Башинська І. О. Маркетингові комунікації інноваційно-активного промислового підприємства: формування, інтеграція, розвиток : монографія / І. О. Башинська; Одес. нац. політехн. ун-т. - О. : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 199 c. - Бібліогр.: с. 170-190 - укp.Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у розробці й обгрунтуванні теоретико-методичних положень і рекомендацій щодо формування інтегрованих маркетингових комунікацій у інноваційно-активного промислового підприємства. Для промислових підприємств запропоновано класифікацію складових маркетингових комунікацій, що враховує їх структурно-цільову особливість, охоплюючи не лише елементи маркетингових комунікацій, а й канали виливу на цільову аудиторію в залежності від обраного підприємством різновиду маркетингової політики. Обгрунтовано вибір моделей і методів формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційно-активних промислових підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА766406 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|