Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000386785<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Стадник В. В. Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства : [монографія] / В. В. Стадник, О. П. Мельничук, В. М. Йохна. - Хмельницький : Гонта А. С., 2013. - 205 c. - Бібліогр.: с. 189-204 - укp.Проведено науковий аналіз та узагальнено теоретичні положення щодо ролі інноваційних чинників у забезпеченні економічного зростання підприємств з виділенням взаємного впливу різного типу інновацій. Охарактеризовано методологію портфельного підходу у плануванні інноваційного розвитку промислового підприємства. Виділено основні методичні підходи до побудови системи маркетингового управління інноваційною діяльністю підприємства та конкретизовано загальні функції управління в розрізі завдань маркетинг-менеджменту. На основі структурно-динамічного аналізу інноваційної діяльності вітчизняних підприємств визначено її основні тенденції та чинники, які їх зумовлюють, а також сформовано методичні засади диференціювання машинобудівних підприємств за рівнем зрілості на основі кластерного аналізу. Розроблено комплекс моделей для селекції інноваційних проектів з урахуванням їх відповідності ступеня зрілості підприємства та ринку, що важливо для успішної реалізації стратегії інноваційного розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.11-55-21 + У9(4УКР)305.851.1-55-21 + У9(4УКР-4ВІН)305.851.1-55-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА767100 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|