РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000387551<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яцишина Л. К. 
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Л. К. Яцишина; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К. : Медінформ, 2013. - 323 c. - укp.

Викладено основні поняття, принципи та завдання маркетингового менеджменту, наведено головні концепції його розвитку. Висвітлено етапи розвитку організаційних структур, процес підготовки маркетингових рішень. Увагу приділено процесу організації маркетингового планування, контролю маркетингової діяльності, проведення маркетингового аудиту на підприємстві. Надано інформацію про стратегічний та оперативний контролінг, маркетингові інструменти збільшення вартості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767731 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського