РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000388765<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Григорова А. А. 
Інформатизація маркетингової діяльності як складова стратегічного управління / А. А. Григорова, М. В. Сидорук, Г. А. Ігнатенко, Д. В. Хапов // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 1/10. - С. 128-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто інформатизацію маркетингової діяльності як складову стратегічного управління, а також основні моменти проектування інформаційної системи маркетингу. Запропоновано основні вимоги, які необхідно враховувати під час проектування інформаційної системи маркетингу. Результати роботи можна використовувати менеджерам під час розробки стратегії підприємства та фахівцями в області IT-технологій у разі автоматизації комплексу завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського