Підборський Ю. Г. Застосування діалогових технологій у навчально-виховному процесі / Ю. Г. Підборський // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 1. - С. 132-139. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто діалогові технології, за допомогою яких здійснюється навчально-виховний процес у сучасній школі, а також їх різновиди, елементи та компоненти, підходи та шляхи використання в навчальному процесі. Визначено поняття діалогових технологій. Підкреслено, що діалогове навчання є ефективним засобом втілення в практику навчально-виховного процесу. Воно є безпосередньою формою контакту, починаючи з контакту і закінчуючи спільним пошуком істини. Діалогове навчання стимулює спільну діяльність учителя та учня й розвиває здібності суб'єкта цієї діяльності - учня. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|