Висвітлено значення гуманістичного спрямування інноваційної діяльності у вихованні дітей старшого дошкільного віку. Гуманістичне виховання розглянуто як суб'єкт-суб'єктну взаємодію вихователя та дитини на засадах гуманістичних цінностей. Обгрунтовано значення гуманістичної особистісно-професійної позиції педагога.
Шифр НБУВ: Ж69372Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"