Подимова Л. С. Показники оцінки якості освіти в контексті психолого-педагогічної інноватики / Л. С. Подимова, Аль-Саді А. // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 61-67. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Викладено проблеми оцінки якості освіти в контексті психолого-педагогічної інноватики. Розглянуто показники якості освіти: ефективність освітнього процесу, особливості організації педагогічного процесу, контрольно-оцінну діяльність освітньої установи, додаткові показники, пов'язані з оцінкою академічної успішності що навчаються. Розглянуто процес інтерналізації освітнього простору ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч311.01 + Ю940.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|