Добриця М. В. Шляхи реалізації міжпредметного підходу на уроках історії / М. В. Добриця // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 89-94. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Наведено аналіз методичних розробок міжпредметних уроків з історії сучасних учителів України, розміщених у фаховій методичній літературі. Висвітлено вимоги до проведення міжпредметних уроків, на основі яких учителі реалізують міжпредметний підхід. Наведено способи постановки мети та цілей міжпредметних уроків, методи та прийоми навчання, охарактеризовано рівень самостійності та активності учнів, емоційності учителя, застосування проблемного підходу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.5 + Т. р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|