Прошкін В. В. Сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної й навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів / В. В. Прошкін // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 76-83. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів (основні напрями, принципи, педагогічні умови, механізми тощо). Установлено, що найбільш ефективними формами інтеграції освіти й науки є навчально-наукові центри. Виділено їх мету, основні завдання та напрями діяльності. Надано критерії ефективності інтеграції освіти та науки в університеті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.514(4УКР)711
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|