Антошкіна Л. І. Маркетинг : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни для підготов. бакалаврів за напрямом 0305 "Економіка і підприємництво" / Л. І. Антошкіна, І. О. Тарлопов, Д. І. Соловйов; Бердян. ун-т менедж. і бізнесу. - Донецьк : Юго-Восток, 2012. - 204 c. - Бібліогр.: с. 198-204 - укp.Висвітлено сучасні методи дослідження та прогнозування маркетингової діяльності підприємств, цілі, функції та завдання маркетингу, методи дослідження ринку, особливості застосування інструментарію маркетингу у фінансово-господарській діяльності сучасних підприємств. Значну увагу приділено питанням прикладних аспектів даної дисципліни. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА759829 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|