РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000390989<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Антошкіна Л. І. 
Маркетинг : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни для підготов. бакалаврів за напрямом 0305 "Економіка і підприємництво" / Л. І. Антошкіна, І. О. Тарлопов, Д. І. Соловйов; Бердян. ун-т менедж. і бізнесу. - Донецьк : Юго-Восток, 2012. - 204 c. - Бібліогр.: с. 198-204 - укp.

Висвітлено сучасні методи дослідження та прогнозування маркетингової діяльності підприємств, цілі, функції та завдання маркетингу, методи дослідження ринку, особливості застосування інструментарію маркетингу у фінансово-господарській діяльності сучасних підприємств. Значну увагу приділено питанням прикладних аспектів даної дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759829 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського