Баханов К. О. Теорія і практика запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі : колект. моногр. / К. О. Баханов, С. С. Баханова, О. В. Барнінець, Н. О. Вєнцева, О. І. Гуренко; ред.: К. О. Баханов; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ландон-ХХІ, 2012. - 519 c. - укp.Розглянуто запровадження компетентнісного підходу та стандартизацію як проблему сучасної історичної освіти, історичну (предметну) компетентність як дидактичну категорію й інші компетентності: хронологічну, просторову, логічну, інформаційну, аксіологічну, мовленнєву, життєтворчу, полікультурну. Увагу приділено механізмам впровадження компетентнісного підходу в практику навчання історії в школі, формуванню історичної компетентності шляхом розв'язання пізнавальних задач, засобами наочності, за допомогою дискусії, мультимедійної презентації, методу проектів і життєтворчих проектів, ігор, під час вивчення історії повсякденності та складання завдань учнівських олімпіад з історії. Розкрито поняття, структуру та зміст професійної компетентності вчителя історії та шляхи формування професійної компетентності майбутнього вчителя історії й формування полікультурної компетентності. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС55300 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|