Синєокий О. В. Музичний звукозапис як інститут соціальної комунікації: східно-європейський досвід : монографія / О. В. Синєокий. - Суми : Унів. кн., 2013. - 342 c. - (Диско-комунікації; вип. 2). - Бібліогр.: с. 334-342 - укp.Уперше в науковій літературі концептуально обгрунтовано гіпотезу, згідно з якою музичний звукозапис є інститутом соціальної комунікації. Висвітлено історію, зміст і структуру музичного грамзапису в контексті унікального досвіду країн Центрально-Східної Європи. Проаналізовано причини звукозаписувальних трансформацій у системі соціальних комунікацій та зроблено ретроспективний аналіз філофонічної комунікації. Розкрито структуру та динаміку соціально-комунікаційного компоненту магнітофонної та "вінілової" субкультури. Досліджено проблеми інституалізації музичного звукозапису. Вивчено теоретико-методологічні засади дослідження музичного звукозапису як комунікаційної та комунікативної категорії. Розкрито зміст основних термінів (музика, звукозапис, регіон, біт, поп і рок) і категорії наукового провадження. Охарактеризовано звукові носії та звукозаписувальні інституції. Досліджено музичний звукозапис як джерело філофонічної комунікації, а також філофонію як комунікативний елемент музичного звукозапису. Розглянуто зразки розвитку філофонічної взаємодії у контексті формування магнітофонної субкультури. Описано період еволюції від магнітофонної субкультури до студій звукозапису: структуру та динаміку комунікаційного компоненту філофонічного середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.673 + Щ313(45)6 ф2 + С5*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА768703 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|