Кіясь А. В. Ефективність копінг-стратегій вчителя як прояву його особистісного потенціалу / А. В. Кіясь // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2009. - 14, вип. 17. - С. 336-344. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Наведено дослідження копінг-поведінки вчителів. Розкрито сутність поняття "копінг", яке включає певні соціально-психологічні та індивідуально-особистісні детермінанти. Виділено основні характеристики феномена, який досліджується: функції копінгу, копінг-механізми, копінг-стратегії та копінг-ресурси. Розглянуто етапи копінг-поведінки, а також виділено типи прояву копінг-стратегій. Проаналізовано наукові психологічні дослідження з даної проблеми, на основі якого створено алгоритм копінг-поведінки. Досліджено фактори, які сприяють ефективності копінг-поведінки. Визначено пасивні копінг-стратегії, створено алгоритм неефективного копінгу. Виділено психологічні особливості копінг-поведінки вчителів. Встановлено особистісно-професійні характеристики, які впливають на ефективність копінг-поведінки вчителів. Досліджено індивідуальні копінг-стратегії вчителів та їх роль в розвитку особистісного потенціалу педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю940.91-7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|