РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000391700<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кіясь А. В. 
Ефективність копінг-стратегій вчителя як прояву його особистісного потенціалу / А. В. Кіясь // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2009. - 14, вип. 17. - С. 336-344. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено дослідження копінг-поведінки вчителів. Розкрито сутність поняття "копінг", яке включає певні соціально-психологічні та індивідуально-особистісні детермінанти. Виділено основні характеристики феномена, який досліджується: функції копінгу, копінг-механізми, копінг-стратегії та копінг-ресурси. Розглянуто етапи копінг-поведінки, а також виділено типи прояву копінг-стратегій. Проаналізовано наукові психологічні дослідження з даної проблеми, на основі якого створено алгоритм копінг-поведінки. Досліджено фактори, які сприяють ефективності копінг-поведінки. Визначено пасивні копінг-стратегії, створено алгоритм неефективного копінгу. Виділено психологічні особливості копінг-поведінки вчителів. Встановлено особистісно-професійні характеристики, які впливають на ефективність копінг-поведінки вчителів. Досліджено індивідуальні копінг-стратегії вчителів та їх роль в розвитку особистісного потенціалу педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю940.91-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського