Сусак О. М. Особливості розрахунку режимів розвантаження CNG суден у існуючі газотранспортні системи / О. М. Сусак // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу. - 2012. - № 2. - С. 24-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проведено розрахунки режимів розвантаження CNG судна. Запропоновано принципову технологічну схему розвантаження, до якої входять вузли підключення берегових комунікації до CNG судна, станція розвантажування та буферний трубопровід, який дозволяє подати газ в існуючу ГТС. Здійснено математичне моделювання режимів розвантаження з використанням загальновідомих залежностей газової динаміки. Встановлено, що процес розвантаження судна проходить у два етапи з тривалістю 2 - 2,5 годин - першого та 10 - 11 годин - другого етапів. Загальна тривалість процесу розвантаження із урахуванням всіх операції із заходження і виходу судна з порту, швартування, під'єднання та роз'єднання комунікації складає 24 години, що відповідає вимогам техніко-економічних розрахунків. В процесі розвантаження судна виділено 3 фази нестаціонарних режимів руху газу тривалістю 30 - 35 хвилин кожна. Індекс рубрикатора НБУВ: О484.88
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24005 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|