РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392689<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нетьосов C. І. 
Графічна наочність на уроках правознавства з використанням інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / C. І. Нетьосов. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Зазначено, що ІКТ надають нові можливості для використання графічної наочності на уроках правознавства. Представлено робочий зошит у формі не до кінця заповнених визначень, таблиць і схем, посібника "Правознавство: визначення, таблиці та схеми. 10 клас" у формі електронного ресурсу і представлення методичних підходів до використання матеріалів, які розглядаються. З'ясовано, що робота з наочністю, що пропонується, організовується на будь-якому етапі уроку, зорієнтована на зорову, механічну та логічну пам'ять, значно економить час на уроці, розвиває компетентності письмового й усного юридичного мовлення, вдосконалює інформаційну освіченість, позитивно впливає на формування компетентностей, сприяє вихованню позитивного ставлення до закону і права. Учень - суб'єкт навчання.

Отмечено, что ИКТ создают новые возможности для использования графической наглядности на уроках правоведения. Представлено рабочую тетрадь в форме не до конца заполненных определений, таблиц и схем, пособия "Правоведение: определения, таблицы и схемы. 10 класс" в форме электронного ресурса и представление методических подходов к использованию материалов, которые рассматриваются. Выяснено, что работа с наглядностью, которая предлагается, может быть организована на любом этапе урока, ориентируется на зрительную, механическую и логическую память, значительно экономит время на уроке, развивает компетентности письменного и устного представления юридической информации, совершенствует информационную грамотность, позитивно влияет на формирование компетентностей, способствует воспитанию положительного отношения к закону и праву. Ученик - субъект обучения.

ICT offer new possibilities for using of graphic visual methods on the lessons of jurisprudence. The purpose of the article is a presentation of a workbook in a form of not completely filled definitions, tables and diagrams and manuals "Jurisprudence:definitions, tables and charts. Grade 10" in the form of electronic resource and presentation of methodical ways using the materials that are considered. It was found out that the work with using of visual methods can be arranged at any stage of the lesson and is focused on visual, mechanical and logical types of memory, it saves time during the lesson, it develops competence in written and oral legal speech, it improves the educational literacy, positively affects the forming of competencies, contributes to upbringing of a positive attitude to the law and the jurisprudence. Student is a subject of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.5 + Х8 р(4УКР)2-3 я6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського