РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392694<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Царенко В. О. 
Дидактичні можливості застосування вебінарів у процесі навчання інформатики учнів старших класів [Електронний ресурс] / В. О. Царенко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю постійного вдосконалення засобів, форм і методів навчання інформатики учнів старших класів для набуття ними інформаційно-комунікаційних компетентностей. Визначено й проаналізовано дидактичні можливості застосування вебінар орієнтованих платформ, які можуть бути важливим компонентом методичної системи навчання інформатики учнів старших класів. Вебінар орієнтовані платформи розглядаються як засіб формування ІК-компетентностей. Дидактичними можливостями таких платформ є представлення навчального контенту, забезпечення педагогічної взаємодії й оцінювання навчальних досягнень учнів. Основними методами навчання інформатики під час вебінару є телекомунікаційні проекти, дискусія, кейс-метод та інші інтерактивні технології.

Актуальность исследования обусловлена необходимостью постоянного совершенствования средств, форм и методов обучения информатике учащихся старших классов для формирования у них информационно-коммуникационных компетенций. Определены и проанализированы дидактические возможности применения вебинар ориентированных платформ, которые могут быть важным компонентом методической системы обучения информатике учащихся старших классов. Вебинар ориентированные платформы рассматриваются как средство формирования ИК-компетенций. Дидактическими возможностями таких платформ является представление учебного контента, обеспечения педагогического взаимодействия и оценки учебных достижений учащихся. Основными методами обучения информатике во время вебинара являются телекоммуникационные проекты, дискуссия, кейс-метод и другие интерактивные технологии.

The actuality of research is determined by necessity of improving means, forms and methods of computer science learning by senior classes pupils for forming their information and communication competence. The purpose of the article is definition and analyse of didactic possibilities of webinars, that can be important component of computer science methodological system. Webinars are considered as mean of information and communication competence forming. The didactic possibilities of webinars are learning content representation, provision of pedagogical interaction and evaluation of educational achievement. The main methods of computer science teaching at the time of the webinar are telecommunication projects, discussion, case method, and other interactive technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 + З970 р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського