РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392698<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Павленко І. М. 
Діагностування в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. М. Павленко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що комп'ютерне діагностування набуло широкого розповсюдження, що пов'язано з розвитком нової концепції навчання й широким застосуванням інформаційних технологій. Метою діагностування є з'ясування рівнів сформованості змодельованих у програмах освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації професійних діяльнісно-орієнтованих знань і навичок педагогічних працівників і виявлення тенденцій у професійному розвитку освітян упродовж курсового навчання. Звернено увагу на деякі аспекти комп'ютерного діагностування, а також розглянуто особливості моделі діагностування на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Отмечено, что компьютерное диагностирование приобрело широкое распространение, что связано с развитием новой концепции учебы и широким применением информационных технологий. Целью диагностирования является выяснение уровней формирования смоделированных в программах образовательной деятельности курсов повышения квалификации профессиональных деятельно-ориентированных знаний и навыков педагогических работников и выявления тенденций в профессиональном развитии педагогов на протяжении курсовой учебы. Уделено внимание некоторым аспектам компьютерного диагностирования, а также рассмотрены особенности модели диагностирования на базе Сумского областного института последипломного педагогического образования.

Computer diagnosticating has reached wide distribution, which is due to the development of new concept of learning and wide use of information technologies. The purpose of diagnosticating is to find out the formation levels modeled in the programs of educational activity in career development courses, professional activity-oriented knowledge and skills of pedagogical workers, and revealing the tendencies of professional development of teachers during the course study. Several aspects of computer diagnostics are considered, and particular features of diagnosticating model are examined on the basis of the Sumy Regional Institute of Post-graduate Pedagogical Education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського