РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392700<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фамілярська Л. Л. 
Блог як середовище неперервного професійного розвитку вчителів англійської мови [Електронний ресурс] / Л. Л. Фамілярська, Ю. С. Запорожцева. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено питання відповідності рівня підготовки вчителя англійської мови вимогам, які висуває інформатизація суспільства. Розглянуто блог як середовище професійного розвитку вчителів англійської мови в післядипломній педагогічній освіті. Розглянуто можливості використання блогу як середовища для організації неперервного підвищення кваліфікаційного рівня педагога. Подано деякі аспекти створення і підтримки блогу, для чого визначено функції і критерії його оцінювання. Досліджено ставлення вчителів англійської мови до використання блогу в професійній діяльності, як засобу розвитку професійних компетентностей.

Обобщён вопрос соответствия уровня подготовки учителей английского языка требованиям, которые выдвигает информационное пространство. Рассмотрен блог как среда профессионального развития учителей английского языка в последипломном педагогическом образовании. Рассмотрены возможности использования блога как среды для организации непрерывного повышения квалификационного уровня педагога. Представлены некоторые аспекты создания и поддержания блога, для чего определены функции и критерии его оценки. Исследовано отношение учителей английского языка к использованию блога в профессиональной деятельности, как средства развития профессиональных компетентностей.

Actuality of materials is devoted to the problem of correspondence the level of teachers of English preparation to the requirements which are put forward by informative space. In the article the blog is considered as an environment for professional development of teachers of English in graduate teacher education. Also it is considered the possibility of using a blog as an environment for organization of continuous improvement of teacher professional level. The paper presents some aspects of creating and maintaining a blog for which the functions and criteria for its evaluation are identified. Investigated the attitudes of teachers of English to blog use in their professional activities as means for their professional competence developing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21 п9 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського