РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392705<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Києнко-Романюк Л. А. 
Інформаційні вміння і комунікаційні навички як складові науково-методичних компетентностей учителів [Електронний ресурс] / Л. А. Києнко-Романюк, Л. М. Заячковська. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій нині є провідним завданням освіти України. Інформаційні вміння і комунікаційні навички розглянуто як якісно нові можливості поширення й акумулювання знань. Актуальною є проблема їх умілого використання вчителями на науковому та методичному рівнях, викладачами СППО для підвищення кваліфікації педагогічних працівників і педагогічної самоосвіти. Для ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності, інформаційні вміння і комунікаційні навички в учителя мають бути сформованими на рівні науково-методичних компетентностей і органічно поєднуватись з розумінням дидактичних функцій ІКТ відповідно до етапів, форм, цілей та завдань уроку.

Внедрение информационно-коммуникационных технологий сегодня является ведущей задачей образования Украины. Информационные умения и коммуникационные навыки рассмотрены как качественно новые возможности распространения и аккумулирования знаний. Актуальной является проблема их умелого использования учителями на научном и методическом уровнях, преподавателями СППО при повышении квалификации педагогических работников, а также при педагогическом самообразовании. Для эффективного использования информационно-коммуникационных технологий в профессиональной деятельности, информационные умения и коммуникационные навыки учителя должны быть сформированы на уровне научно-методических компетенций и органично сочетаться с пониманием дидактических функций ИКТ в соответствии с этапами, формами, целями и задачами урока.

Introduction of information and communication technologies is one of the priority task of education of Ukraine. Information abilities and communication skills are considered as qualitatively new possibilities of distribution and accumulation of knowledge. The actual problem is their skillful use by teachers in teaching and educational process at scientific and methodical levels as well as for improvement of pedagogical workers professional skills and also for pedagogical self-education. For effectiveuse of information and communication technologies in professional work, teachers information abilities and communication skills should be formed at the scientifically-methodical level and organically combined with understanding of didactic functions according to stages, forms and purposes of lesson.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського