РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392728<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Науменко О. М. 
Окремі аспекти застосування інтернет-орієнтованих педагогічних технологій навчання хімії [Електронний ресурс] / О. М. Науменко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання застосування інтернет-орієнтованих педагогічних технологій під час вивчення хімії у середній школі. Новизна вказаних технологій обумовлює потребу у формуванні цілісної наукової методології застосування засобів, прийомів і методів навчання на базі певної науково-методичної концепції, що визначає загальні дидактичні принципи й ідеї використання інформаційно-комунікаційних технологій у школі, взаємодію і взаємопроникнення з іншими педагогічними технологіями. Педагогічні технології проаналізовано як особливі засоби планування та діагностики навчального процесу, що містять сукупність форм, методів і засобів навчання, а також форм, видів і методів контролю за навчальним процесом, контролю та корекції з метою гарантованого досягнення прогнозованих результатів навчання.

Рассмотрено применение интернет-ориентированных педагогических технологий при изучении химии в средней школе. Новизна указанных технологий обуславливает потребность в формировании целостной научной методологии применения средств, приемов и методов учебы на базе определенной научно-методической концепции, которая определяет общие дидактические принципы и идеи использования информационно-коммуникационных технологий в школе, взаимодействие и взаимопроникновение с другими педагогическими технологиями. Педагогические технологии проанализированы как особенные средства планирования и диагностики учебного процесса, которые содержат совокупность форм, методов и средств обучения, а также форм, видов и методов контроля за учебным процессом, контроля и коррекции с целью гарантированного достижения прогнозируемых результатов учебы.

The question of application of the internet-oriented pedagogical technologies is examined at the study of chemistry at high school. The novelty of the indicated technologies stipulates a requirement in forming of integral scientific methodology of application of facilities, receptions and methods of studies on the base of certain scientifically-methodical conception that determines general didactics principles and ideas of the use of information and communication technologies at school, co-operating and interpenetration with other pedagogical technologies. Pedagogical technologies are analyzed as the special facilities of planning and diagnostics of educational process, that contain totality of forms, methods and facilities of studies, and also forms, kinds and control methods after an educational process, control and correction with the aim of the assured achievement of the forecast results of studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-35

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського