РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392735<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жук Ю. О. 
Інтернет орієнтовані педагогічні технології: проблема інтерпретації поняття [Електронний ресурс] / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто особливості утворення й вживання у педагогічному обігу визначення поняття "Інтернет орієнтовані педагогічні технології" ("ІОПТ"). Показано актуальність більш чіткого визначення нових означень, якими поповнюється словник педагога. Розглянуто проблему некритичного перенесення технологічної термінології у педагогічну галузь і можливість використання в педагогічній термінології нечітко визначених понять. Зауважено, що використання поняття "концепт" відносно поняття "Інтернет орієнтована педагогічна технологія" знімає питання щодо необхідності однозначного визначення цього поняття.

На основе анализа психолого-педагогической литературы рассмотрены особенности образования и употребления в педагогическом обращении определения понятия "Интернет ориентированы педагогические технологии". Показана актуальность более четкого определения новых понятий, которыми пополняется словарь педагога. Рассмотрена проблема некритического перенесения технологической терминологии в педагогическую отрасль и возможность использования в педагогической терминологии не четко определенных понятий. Отмечено, что использование понятия "концепт" относительно понятия "Интернет ориентирована педагогическая технология" снимает вопрос относительно необходимости однозначного определения этого понятия.

The article discloses the peculiarities of "Internet-oriented pedagogic technologies" idea creation and their use in pedagogic environment based on psychological-pedagogic literature analysis. It is shown the actuality to make clear new definitions that teacher can use in his vocabulary. The problem of non-critical transfer of technological terminology into pedagogic field is reviewed as well as the possibility of use of non-clear ideas in pedagogic terminology. It is shown that the "concept" idea relative to the "Internet-oriented pedagogic technology" idea eliminates the issue of necessity in unambiguous definition of said idea.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч30 в3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського