РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392742<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цідило І. М. 
Нечіткість та невизначеність: опис, вимірювання і способи вирішення в моделюванні педагогічних явищ [Електронний ресурс] / І. М. Цідило. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 5. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему представлення знань в дослідженні педагогічних явищ. Наведено схеми представлення неясності або невизначеності, а також класифікацію їх основних властивостей. Відзначено, що для деяких класів є підхід, орієнтований на теорії нечітких множин та штучному інтелекті. Що стосується завдання фактичного вимірювання різноманітних характеристик педагогічного явища, запропоновано застосування експертних систем, які побудовані на нечіткій базі знань предметної області. Підведено підсумки про переваги і недоліки розглянутих технологій експертних систем, розроблених на основі: правил, моделей, досвіду та гібридних систем.

Рассмотрена проблема представления знаний в исследовании педагогических явлений. Приведены схемы представления неясности или неопределенности, а также классификация их основных свойств. Отмечено, что для некоторых классов есть подход, ориентированный на теории нечетких множеств и искусственном интеллекте. Что касается задания фактического измерения разнообразных характеристик педагогического явления, предложено применения экспертных систем, построенных на нечеткой базе знаний предметной области. Подведены итоги о преимуществах и недостатках рассмотренных технологий экспертных систем разработанных на основе: правил, моделей, опыта и гибридных систем.

The problem of representation of knowledge is examined in research of the pedagogical phenomena. The schemes of fuzziness and vagueness are represented in the article. It is mentioned, that for some classes the approach oriented to the theory of fuzzysets and artificial intelligence. According to the task of actual measuring of various parts of the pedagogical phenomenon, it was suggested to use the applications of consulting models, which are built on the unclear base of knowledge of subject domain.It was summed up the advantages and disadvantages of the considered technologies of consulting models that is worked out on basis: rules, models, experiences and hybrid systems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського