РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392761<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стучинська Н. В. 
Навчання медичної і біологічної фізики засобами ІКТ: аналіз досвіду [Електронний ресурс] / Н. В. Стучинська. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано досвід навчання медичної та біологічної фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Зазначено, що упродовж трьох років проводилася апробація вперше розробленого методичного комплексу, який охоплює всі види навчальних занять з медичної та біологічної фізики й базується на системному використанні ІКТ. Дослідження ефективності проводилися за трьома основними напрямками: формування предметних компетентностей з фізики, формування фахових компетентностей майбутніх лікарів та ергономічність методики навчання. Основну увагу зосереджено на особливостях використання мультимедійної системи лекційного курсу й інтерактивної системи лабораторних занять з медичної і біологічної фізики. Зроблено висновки стосовно важливості змін у мотиваційному, змістовому та процесуальному компонентах навчальної діяльності за системного використання ІКТ.

Проанализирован опыт обучения медицинской и биологической физики средствами информационно коммуникационных технологий (ИКТ). Отмечено, что в течении трех лет проводилась апробация впервые разработанного методического комплекса, охватывающего все виды учебных занятий по медицинской и биологической физике и базирующегося на системном использовании ИКТ. Эффективность обучения определялась по трем основным направлениям: формирование предметных компетентностей по физике, формирование профессионально ориентированных компетентностей будущего врача, эргономичность методики обучения. Основное внимание сосредоточено на исследовании особенностей использования мультимедийной системы лекционного курса "Медицинская и биологическая физика" для будущих врачей и интерактивной системы лабораторных занятий. Сделаны выводы относительно важности изменений в мотивационном, содержательном и процессуальном компонентах учебной деятельности при системном использовании информационно-коммуникационных технологий.

The article devoted to the problem of implementation of methodical system of medical and biological physics education by facilities of information and communication technologies. Methodical system includes all types of training sessions, and regulatesstudents self-study. Main attention in the article is concentrated on research of multimedia lecture system implementations peculiarities and interactive system of laboratory classes of course "Medical and Biological Physics" for future doctors. The classification of computer models used in the laboratory workshop. Made conclusions regarding changes in motivational, factual and procedural components of educational activity in systemic use of information and communication technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського