РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392767<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Спірін О. М. 
Моделі гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічного підтримування навчально-пізнавальної діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, В. М. Дем'яненко, Ю. Г. Запорожченко, М. П. Шишкіна, В. Б. Дем'яненко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання гармонізації мережевих інструментів організації й інформаційно-технологічної підтримки навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів, що є суттєвою умовою підвищення ефективності навчальної взаємодії. Обгрунтовано найбільш доцільні шляхи раціонального добору та поєднання цих мережевих інструментів на основі моделей глобального освітнього простору і розподіленого навчального середовища систем відкритої освіти. Здійснено аналіз моделей мережевих інструментів відкритих педагогічних систем на базі мережі Інтернет, методичних систем електронного дистанційного навчання, бібліотечних систем наукового і навчального призначення, редагування публікацій в електронних журнальних системах. Обгрунтовано доцільність використання знаннєво-орієнтованих систем з метою гармонізації мережевих інструментів у термінах вказаних моделей.

Освещены актуальные вопросы гармонизации сетевых инструментов организации и информационно-технологической поддержки учебно-познавательной деятельности учащихся и студентов, что является существенным условием повышения эффективности учебного взаимодействия. Обоснованы наиболее целесообразные пути рационального подбора и сочетания этих сетевых инструментов на основе моделей глобального образовательного пространства и распределенной учебной среды систем открытого образования. Осуществлен анализ моделей сетевых инструментов открытых педагогических систем на базе сети Интернет: методических систем электронного дистанционного обучения; библиотечных систем научного и учебного назначения, редактирования публикаций в электронных журнальных системах. Обоснована целесообразность использования знание-ориентированных систем с целью гармонизации сетевых инструментов в терминах вышеуказанных моделей.

The topical problems of harmonization of network tools of organizational and information technological support of teaching and learning activities, being an essential cause of improving of efficiency of educational interaction are considered in the article. The most feasible ways of rational selection and combination of network tools for model-based global educational space and distributed learning environment of open education systems are proved. The analysis of the models of network tools of Internet-based open educational systems; methodical systems of e-learning, research and educational e-library systems; publication editing in electronic journal systems is made. Expediency of knowledge-based learning systems for harmonization of network tools in terms of these models is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського