Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392903<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Нагорняк Т. Л. Брендинг території як державна та регіональна політика : монографія / Т. Л. Нагорняк; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 359 c. - Бібліогр.: с. 300-359 - укp.Запропоновано погляд на брендинг територій як на політику глобального, державного і регіонального рівнів. З'ясовано світові та локальні бренди пошуку ідентичності політичними територіями, національна специфіка технологій впровадження їх брендингу та узагальнений успішний досвід практики бренд-політики. Доведено стратегічне призначення бренду території як показника зрілості територіальної громади, системи місцевого самоуправління та громадянського суспільства. Вказано на здатність брендингу територій виступати політичним чинником самоорганізації суспільства і включеності території до світових політичних процесів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф087.1 + Ф3(4УКР)124.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА769146 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|