РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000392903<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нагорняк Т. Л. 
Брендинг території як державна та регіональна політика : монографія / Т. Л. Нагорняк; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 359 c. - Бібліогр.: с. 300-359 - укp.

Запропоновано погляд на брендинг територій як на політику глобального, державного і регіонального рівнів. З'ясовано світові та локальні бренди пошуку ідентичності політичними територіями, національна специфіка технологій впровадження їх брендингу та узагальнений успішний досвід практики бренд-політики. Доведено стратегічне призначення бренду території як показника зрілості територіальної громади, системи місцевого самоуправління та громадянського суспільства. Вказано на здатність брендингу територій виступати політичним чинником самоорганізації суспільства і включеності території до світових політичних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф087.1 + Ф3(4УКР)124.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769146 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського