РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000393004<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олтаржевський Д. О. 
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа : [монографія] / Д. О. Олтаржевський; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Центр віл. преси, 2013. - 308, [4] c. - Бібліогр.: с. 259-282 - укp.

Вперше в Україні проведено комплексне дослідження корпоративних медіа як інструменту соціальних комунікацій. Розглянуто теоретичні й історичні засади діяльності фірмової періодики, розкрито її місце в сучасному інформаційному суспільстві. Визначено можливості застосування цього специфічного різновиду ЗМІ в маркетингових комунікаціях, паблик рилейшнз, формуванні корпоративної культури компанії. Проаналізовано методи створення текстового медіаконтенту, зокрема обрання тематичних векторів, розроблення системи рубрик, використання жанрової палітри, заголовкового комплексу, арсеналу мовностилістичних прийомів. На підставі наявних теоретико-методологічних підходів і досліджень емпіричного матеріалу запропоновано нову модель оцінювання соціокомунікативної ефективності фірмових медіа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769631 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського