Шведа Ю. Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту : навч. посіб. / Ю. Шведа; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л. : ЛНУ ім. І. Франка, 2013. - 339 c. - Бібліогр.: с. 292-338 - укp.Розглянуто теоретичні та практичні аспекти організації та проведення виборчої кампанії. Розкрито суть, складові, етапи та ресурси виборчої кампанії, основи електорального маркетингу і менеджменту, виборчої комунікації та поведінки, іміджелогії й іміджмейкінгу, електорального консультування. Проаналізовано виборчі стратегеми та технології. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 я7 + Ф055.1 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС55651 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|