![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000393364<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сучасна освіта у гуманістичній парадигмі : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 - 15 верес. 2013 р., Керч / ред.: Т. М. Попова; Держ. агентство риб. госп-ва України, Керч. держ. мор. технол. ун-т, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Ужгород. нац. ун-т. - Керч : РВВ КДМТУ, 2013. - 175 c. - укp. - рус.Розглянуто модельний підхід у середній школі за трактування фізичних процесів. Описано сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання та лабораторний практикум з фізики для студентів нефізичних спеціальностей. Викладено засади вдосконалення вивчення теми "Змінний електричний струм" у курсі загальної фізики. Запропоновано методику вивчення окремих питань атомної фізики з застосуванням акмеологічного підходу. Визначено сутність і відмінності між компетенціями та компетентностями. Приділено увагу питанням покращання рівня навчання студентів за допомогою комплексних контрольних робіт. Проаналізовано особливості підготовки вчителів хіміко-біологічного напряму за умов гуманізації шкільної освіти. Висвітлено критерії та показники діагностування якості розвитку знань студентів. Охарактеризовано деякі аспекти аналізу монетарних активів підприємства в сучасній практиці. Індекс рубрикатора НБУВ: Б. я431(0) + Б.р(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА770638 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|