Пірен М. І. Менеджмент і маркетинг у діяльності державної влади : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. І. Пірен; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Ін-т вищ. кер. кадрів, Черніг. облдержадмін. - К. : Талком, 2013. - 209 c. - укp.Осмислено та подано з нових підходів основні ідеї сучасного менеджменту та маркетингу в системі діяльності державної влади, практиці менеджера та модернізації сучасного українського суспільства. Особливу увагу акцентовано на професіоналізм, відповідальність, інноваційні підходи до прийняття, реалізації управлінських рішень, важливість формування позитивного іміджу та довіри до органів державної влади та політичних інститутів у суспільстві. Розкрито сутність маркетингу, його сучасну концепцію та основні поняття. Розглянуто глобальне бачення та нове аналітичне мислення в системі управлінської культури державного службовця, менеджера. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011 я73 + Ю959.189
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА770772 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|