Корсак К. В. Модернізація змісту вищої природничої і технічної освіти в умовах переходу до нанотехнологій : [монографія] / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, З. Є. Тарутіна, А. К. Похресник, Г. О. Козлакова; ред.: В. Кремень, В. Андрущенко, В. Луговий; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 157 c. - Бібліогр.: с. 151-157 - укp.Увагу приділено аналізу світової освітньо-наукової еволюції початку XXI ст. з висвітленням найбільш імовірної картини майбутнього, яка детермінуватиме основні риси модернізації вищої освіти. Акцентовано увагу на природничо-математичній складовій вищої освіти, оскільки порятунок людства станеться тільки в тому разі, якщо воно докладе достатніх зусиль до прогресу у виробничих і гуманітарних технологіях. Доведено, що розпочалося змагання між деструктивними процесами, які полягають у продовженні індустріального розвитку та рухові до екологічного колапсу, та конструктивними - створенням, застосуванням і поширенням ноотехнологій, що ліквідують потребу в індустріальних засобах виробництва та гарантують сталий розвиток у формі ноопрогресу. Наведено стислий форсайтний прогноз майбутнього, викладено головні освітньо-філософські принципи позитивної еволюції людства у XXI ст. з урахуванням факту поширення нанотехнологій і появи серед них ноотехнологій. Викладено еволюцію вищих рівнів освіти, причини множинності моделей університетів і постійного ускладнення всього сектора вищої освіти. Наведено деталізовані приклади сучасних систем вищої освіти Японії, США, Німеччини, Китаю та Росії. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,021 + Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА771024 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|