Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000393899<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Косар Н. С. Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії / Н. С. Косар, О. А. Дікун, І. І. Білик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 179-182. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія та бачення, з системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-969 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|