Мороз Л. І. Формування інформаційного забезпечення менеджменту персоналу підприємства в системі маркетингу / Л. І. Мороз // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 215-221. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Проведено вибірку й узагальнення якісних і кількісних складових формування інформаційного забезпечення для менеджерів у системі маркетингу на прикладі матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції підприємства. Обгрунтовано значення інформації в діяльності персоналу підприємства та необхідність використання їх рефлексивно-психологічних ознак.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"