Копець Г. Р. Маркетингові аспекти діяльності туристичних кластерів в Україні / Г. Р. Копець, Я. М. Клімковська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 424-428. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Визначено перспективи розвитку туристично-рекреаційної сфери (ТРС). Розглянуто проблеми вдосконалення управління ТРС. Досліджено зарубіжний і вітчизняний досвід діяльності кластерів у туризмі. Розглянуто модель державної участі в регулюванні рекреаційної сфери, показано механізм функціонування туристичного ринку. Визначено маркетингові аспекти розвитку туристичних підприємств у кластері. Ці методи забезпечують підвищення розвитку та зростання прибутковості ТРС.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"