Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000393948<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Решетілова Т. Б. Методологія прогнозування споживчої інноваційності / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 464-469. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.На підставі аналізу тенденцій поведінки споживачів встановлено, що сучасний споживач готовий вступати у комунікацію з підприємством на етапі створення інноваційного товару. Для визначення атрибутів інноваційних товарів досліджено композиційний і декомпозиційний підходи, проаналізовано їх особливості та обмеження у застосуванні. Обгрунтовано доцільність поєднання обох підходів для визначення атрибутів інноваційного товару. Запропоновано послідовність використання декомпозиційного та композиційного підходів для визначення споживчих переваг інноваційного товару. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|