Єленич Л. С. Історико-педагогічні аспекти розвитку навчальної проектної технології / Л. С. Єленич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 4. - С. 233-240. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано історію розвитку навчальної проектної технології, схарактеризовано її витоки в Україні і зарубіжних країнах. Визначено педагогічні акценти на різних історичних етапах; розкрито проблеми, що перешкоджали активному поширенню проектної технології у відповідні історичні періоди. Проанализирована история развития учебной проектной технологии, дана характеристика ее происхождения в Украине и зарубежных странах. Определены педагогические акценты на разных исторических этапах; раскрыты проблемы, которые мешали активному внедрению проектной технологии в соответствующие исторические периоды. In this article is analyzed the history of educational project technology, is presented the characteristic of its origin in Ukraine and other countries; are defined pedagogical emphases at different historical stages; revealed the problems that hindered the active implementation of the project technology in appropriate periods. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24 + Ч33(4/8)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|