Князєва Н. О. Підвищення якості обслуговування споживачів для досягнення конкурентних переваг підприємства поштового зв'язку [Електронний ресурс] / Н. О. Князєва, О. А. Князєва // Економіка: реалії часу : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Показано вплив якості обслуговування споживачів на рівень конкурентоспроможності підприємства поштового зв'язку. Проаналізовано вимоги щодо якості обслуговування. Наведено підходи до мотивації персоналу для підвищення якості обслуговування й одержання конкурентних переваг підприємства поштового зв'язку.
Шифр НБУВ: ЖПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"