РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000394409<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Князєва Н. О. 
Підвищення якості обслуговування споживачів для досягнення конкурентних переваг підприємства поштового зв'язку [Електронний ресурс] / Н. О. Князєва, О. А. Князєва // Економіка: реалії часу : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Показано вплив якості обслуговування споживачів на рівень конкурентоспроможності підприємства поштового зв'язку. Проаналізовано вимоги щодо якості обслуговування. Наведено підходи до мотивації персоналу для підвищення якості обслуговування й одержання конкурентних переваг підприємства поштового зв'язку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У538.51-13 + У9(4УКР)385.1-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського