Макаренко А. В. Соціальна адаптованість вихованця школи-інтернату як показник сформованості його соціального здоров'я / А. В. Макаренко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19. - С. 77-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Обгрунтовано соціально-психологічну адаптованість як показник формування соціально здорової особистості дитини, яка утримується та виховується в школі-інтернаті. Доведено, що соціальна адаптованість як здатність пристосовуватися до соціальних умов, як змінилися, надає можливість школяру не просто проявляти себе, своє ставлення до людей, діяльності, бути активним учасником соціальних процесів і явищ, але й завдяки цьому забезпечувати своє природне соціальне самовдосконалення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч421.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|