РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000396328<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Методологія маркетингових досліджень : навч. посіб. для студ. ВНЗ / І. Т. Кіщак, В. В. Лагодієнко, М. О. Нагорний, О. С. Шевчук, С. П. Шевчук; ред.: І. Т. Кіщак, С. П. Шевчук; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 325 c. - Бібліогр.: с. 285-290 - укp.

Розкрито методологічні засади проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Розглянуто та охарактеризовано основні напрями їх досліджень. Показано можливості Інтернет-технологій у маркетингових дослідженнях. Викладено технології та процедури методів збору маркетингової інформації: контент-аналіз документальної інформації, аналіз конкретних випадків, опитування, метод фокус-груп, омнібус, панельні та ролінгові дослідження, спостереження тощо. Описано моделі та процедури формування вибірки. Обгрунтовано математичні методи та процедури обробки такої інформації. Запропоновано рекомендації до підготовки звіту та презентації результатів маркетингового дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 в я73 + У529.0-211.1 в я73 + У9(4УКР)290-211.1 в я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770789 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського