Тимошенков І. В. Інституційні основи розвитку системи освіти : монографія / І. В. Тимошенков; Нар. укр. акад.. - Х. : Вид-во НУА, 2013. - 567 c. - Бібліогр.: с. 339-426 - укp.Розкрито зміст і функції освіти як об'єкта дослідження економічної науки. Простежено генезис і еволюцію економічного аналізу освіти. Виявлено невирішені питання та сформульовано нові завдання економічної науки у вивченні освіти за умов глобалізації та формування економіки знань на засадах ринкових відносин. Проаналізовано методологію та напрями дослідження освіти в неокласичній економіці. Визначено зміст, перспективи і обмеження використання основних теоретичних напрямів аналізу освіти в неокласиці: теорії людського капіталу, концепції виробничої функції освіти, вибору освіти, сигнальної функції освіти тощо. Доведено пріоритетну роль, яку відіграє інституційна теорія у розвитку економічної науки. Охарактеризовано методологічні принципи аналізу та категоріально-поняттєвий апарат дослідження освіти в контексті нової інституційної економіки. Запропоновано узагальнену модель інституційного розвитку освітньої системи суспільства. Надано емпіричне пояснення теоретичної моделі інституційного розвитку освіти. Доведено необхідність впровадження в Україні системи національного економічного моніторингу освіти. Обгрунтовано економічну необхідність розробки та впровадження Освітнього кодексу України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА771572 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|