Біляковська О. О. Дидактика вищої школи : навч. посіб. / О. О. Біляковська, І. Я. Мищишин, С. Б. Цюра; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2013. - 358 c. - Бібліогр.: с. 302-309 - укp.Висвітлено загальні засади теорії освіти та навчання, шляхи та способи організації навчального процесу за умов реформування системи вищої освіти України. Розглянуто сутність, зміст і завдання процесу навчання у ВНЗ, методи форми та засоби його організації, можливості педагогічного контролю та оцінювання навчальної діяльності студентів з урахуванням новітніх тенденцій розвитку суспільства. Зазначено, що світоглядно-філософські концепти другої половини XX ст. видозмінили дидактику вищої школи з особистісно-відчуженої передметно-орієнтованої на особистісно-орієнтовану. Під впливом інформаційного чинника у навчальному процесі вищої школи відбулася суттєва переорієнтація з навчання готової інформації (одержання сукупності знань і умінь) на навчання способам її знаходження, опрацювання, стратегіям мислення, творчості. У мотивації навчання з'явилася установка на інформацію як особисто значиму категорію, на спрямованість та створення особистого інформаційно-ресурсного потенціалу - досвіду самостійної організації навчальних дій, старатегій мислення, метакогнітивних умінь. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА771661 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|