Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000396602<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мазаракі А. А. Соціально-етичний маркетинг : монографія / А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, Л. І. Андрєєва, К. В. Березовик; ред.: А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : КНТЕУ, 2013. - 327 c. - укp.Висвітлено основні етапи розвитку економіко-етичної теорії домаркетингового періоду. Розкрито проблеми сучасного соціуму як чинник активізації використання концепції соціально-етичного маркетингу. Окреслено психологічні аспекти соціально-етичного маркетингу. Розглянуто соцієтальний маркетинг підприємств роздрібної торгівлі в контексті реалізації соціальних функцій торгівлі. Досліджено особливості торговельної сфери в системі реалізації індивідуальних потреб і потреб суспільства. Проаналізовано етичні проблеми маркетингу суб'єктів ринку легкових автомобілів. Висвітлено особливості соціально-етичного маркетингу на ринку туристичних послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 + Ю752.1:У
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА771722 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|