РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000396602<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мазаракі А. А. 
Соціально-етичний маркетинг : монографія / А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, Л. І. Андрєєва, К. В. Березовик; ред.: А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : КНТЕУ, 2013. - 327 c. - укp.

Висвітлено основні етапи розвитку економіко-етичної теорії домаркетингового періоду. Розкрито проблеми сучасного соціуму як чинник активізації використання концепції соціально-етичного маркетингу. Окреслено психологічні аспекти соціально-етичного маркетингу. Розглянуто соцієтальний маркетинг підприємств роздрібної торгівлі в контексті реалізації соціальних функцій торгівлі. Досліджено особливості торговельної сфери в системі реалізації індивідуальних потреб і потреб суспільства. Проаналізовано етичні проблеми маркетингу суб'єктів ринку легкових автомобілів. Висвітлено особливості соціально-етичного маркетингу на ринку туристичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 + Ю752.1:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771722 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського